Pro stěhování kanceláří je nutné se řádně teoreticky připravit

Stěhují se nejen rodinné domy a byty v bytových domech, stěhování se týká i výrobních provozů a kanceláří.

Co je typické pro stěhování kanceláří

Velké množství nábytku – největším úskalím kanceláří je v průběhu stěhování nábytek. Je ho tu až moc, místnosti jsou mnohdy zaplněné šanony uloženými v regálech vysokých skříní či komod, je tu velký počet psacích stolů, konferenčních stolků i reprezentativního proskleného nábytku. Některé kusy nábytku je vhodné rozebrat, dnes se kancelářský nábytek vyrábí převážně z dřevotřískových desek a ty by v průběhu přemísťování na nové stanoviště velmi trpěly ve spojích. Rozebrání a opětovné sestavení stolů či skříní si vezme na starost spolehlivá stěhovací firma.

vybavení kanceláře

Stěhování kanceláří v Praze dále vyžaduje perfektní souhru pracovního týmu, a to jak zaměstnanců firmy, která se stěhuje, tak i stěhováků. Zpravidla dochází k přestěhování více kanceláří najednou v rámci větší budovy a tehdy je nutné, aby v den D bylo již všechno zabaleno v krabicích a nábytek připraven k transportu. Jestliže po svých zaměstnancích nevyžadujete balení věcí do krabic, můžete touto činností pověřit stěhovací firmu, ta dokáže zajistit stěhování na klíč.

papírové dokumenty v kanceláři

Stěhovací plán – zvláště u velkých projektů, jimiž jsou i firemní kanceláře, je vhodné dohodnout na předběžné schůzce se zástupci obou stran přesný pracovní harmonogram včetně balení věcí, ukládání předmětů do úschovy, odvoz a skartace nepotřebných dokumentů, vyřazeného nábytku, koberců a dalšího vybavení kanceláří. Vhodné je i dohodnout sestavování nábytku na novém místě a jeho přizpůsobení odlišným prostorám, instalaci polic, svítidel, garnýží a dalších doplňků, které jsou k provozu pracoviště nezbytné. To vše mohou stěhovací firmy vzít do své kompetence a pochopitelně se na to vztahuje i pojistné plnění v případě poškození či ztráty vybavení firmy.