Muži a nákupy na internetu

Posted on

Třeba ho to bude bavit mnohem víc. A svou manželku či přítelkyni může pozvat jinam než do obchodu. Společné nakupování bývá často zdrojem zbytečných hádek. Zde se totiž ukázkově projevuje rozdíl mezi pohlavími. Muži jsou stratégové. Málo se chtějí odchylovat od sepsaného seznamu a chtějí být brzy pryč. Ženy zase na nákupech více zvažují, co koupí a co z toho budou (v případě nákupu potravin) vařit. Takže jim to déle trvá a tráví v obchodech více času, což pány nesmírně dráždí.
 nakupování přes net
Jak jsou na tom vlastně čeští muži s nakupováním on-line? Překvapuje vás zjištění, že nakupují na internetu stejně často, jako jejich ženy? Asi ani ne. Každým rokem se nákupy i útraty na internetu zvyšují. Kde ale nakupují nejvíce muži a co nakupují? V čem jsou při těchto nákupech jiní než jejich drahé polovičky?

Je to rychlé a pohodlné

On-line nakupují hlavně muži mladší, věková skupina do 35 let. V současné době si pánové oblíbili nakupovat v e-shopech i oblečení, což dříve dělaly více ženy. Velkou roli zde hraje také fakt, že muži většinou velice neochotně tráví čas zkoušením oblečení v obchodech. Je to pro ně zbytečná ztráta času. Před nákupem on-line se jen přeměří, rychle vyberou a objednají z pohodlí domova. A je to! Bez otravného a zdlouhavého zkoušení a čekání u kasy. A dovezou jim to domů nebo třeba i do práce.
 

Volí intuitivní e-shopy

Pánové pořizují rádi v internetových obchodech nejen oblečení, doplňky a obuv. Je to hlavně elektronika. O-line si rádi (a v tomto případě i dlouho) prohlíží různé parametry a specifikace tohoto zboží. Zabývají se recenzemi a studují diskuze o výrobcích, co je zaujmou. Mají rádi e-shopy s rychlými, jasnými a intuitivními kroky vedoucími k dokončení objednávky. Jsou pak také často netrpěliví ohledně rychlosti jejího dodání. Do jednoho dne ji chce mít každý desátý.
 prázdný nákupní košík

Auta

To je taková samostatná kategorie. K těm hledají na internetu všemožné informace, recenze, diskuze. Prohlížejí si fotografie a videa, srovnávají ceny. A pak je jdou nakonec koupit samozřejmě do kamenných obchodů!

Muži a nákupy na internetu
3.4 (68%)5